SAGA CLOUD

X

Suport Online

Vă rugăm citiți cu ATENȚIE!

După descărcarea aplicației de mai jos, rulați aplicația si acceptați termenii și condițiile.

Apăsați "YES" sau "DA" dacă vă întreabă despre modificările ce vor fi aduse calculatorului personal!

Descărcați aplicația aici pentru a beneficia de suport gratuit!


SAGA CLOUD

Contabilitate în Cloud: Saga, Ciel-NextUP, WinMentor, Nexus, NeoManager

Lucrați cu programe de contabilitate - SagaSoft, Ciel-NextUP, WinMentor, Nexus, NeoManager sau altele?
Lucrați cu programe de HR - DocRU, Revisal, Revisal PLUS, Vertisal sau altele?
Lucrați cu programe de transmitere/verificare - eTigris, expertRPA, 4secunde, TDec sau altele?

     Vă oferim avantajos posibilitatea de a lucra de la distanță, în CLOUD, aplicațiile dedicate pentru evidența contabilă, resurse umane, expertiză și audit.
Avantaje:
1. Creșterea numărului de clienți, deoarece vă extindeți capacitatea de a lucra la nivel național și internațional,
2. În CLOUD pot lucra simultan mai mulți utilizatori de pe mai multe stații client (PC, laptop, tableta sau telefon mobil), fără erori și fără să afecteze bazele de date,
3. Puteți lucra din orice locație de pe glob, la orice oră, disponibilitatea serviciului fiind de 100%, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 zile/an, viteza de lucru este maximă chiar și la o conexiune la internet de viteză redusă (ex: 1MB),
4. Centralizarea tuturor documentelor într-un singur loc, astfel că toți utilizatorii le pot accesa rapid și eficient din orice locație,
5. Accesul la documente se poate restricționa individual, pe utilizator sau pe grupe, în moduri doar citire, scriere-citire sau acces interzis, se pot accesa individual și aplicațiile (inclusiv Saga) de către colaboratori, pentru a nu putea vedea lista cu firmele din portofoliul dvs.,
6. Siguranța datelor - Conexiunea clienților în CLOUD este criptată cu certificat digital pentru o siguranță sporită de conectare și indiferent dacă se defectează / virusează / criptează echipamentul dvs., toate datele sunt în Cloud și nu pierdeți nimic, deoarece datele se salvează zilnic, automat în mod profesional,
7. Configurare / instalare - nu mai aveți bătăi de cap, totul facem noi, rapid și eficient,
8. Actualizare programe (SAGA, e-tigris, Revisal...) și întreținere, executată de specialiștii noștri,
9. Listarea documentelor e posibilă direct din CLOUD pe imprimanta locală,
10. Semnarea digitală a documentelor se face direct în CLOUD,
11. Casa de marcat se poate lega în CLOUD și lista bonurile direct din CLOUD,
12. POS (scaner produse) conectat în CLOUD direct la programul de contabilitate, scanați produsele direct în CLOUD în programul de contabilitate, realizați etichetele produselor direct din CLOUD, code de bare sau cod QR.
Tot ce aveți nevoie este să achiziționați o singură licență Saga pentru CLOUD și licență pentru fiecare stație de lucru, calculatoare și o conexiune la internet.
NU CONTEAZĂ NUMĂRUL DE FIRME DIN SAGA, Nexus, WinMentor, NextUP, ACESTA FIIND NELIMITAT!
TRECEREA ÎN CLOUD SE FACE SIMPLU ȘI RAPID ÎN MAXIM 24 de ore!

SAGA CLOUD - 6 utilizatori


Sistem de operare:
Windows 2025 DATACENTER
Office 2016 Professional PLUS
Procesoare (CPU de ultimă generație): 4-16*
Spațiu stocare (SSD-NVMe): 1TB*
Memorie RAM: 32GB (DDR4/DDR5)*
Securitate SSL, Confidențialitate
IP STATIC și Certificat Digital
Casa de marcat
POS (scanare+etichete produse)
Tipărire la Imprimantă
Semnătura digitală
Număr de firme în SAGA: NELIMITAT
Actualizări programe (SAGA,e-tigris,revisal...)
Backup zilnic FULL
Trafic Nelimitat
Mentenanța inclusă
Instalare: 24 ore
Disponibilitate Serviciu: 365 zile/an
Suport premium-(persoană reală)

PREȚ 500 RON / lună

Comandă acum

SAGA CLOUD - 10 utilizatori


Sistem de operare:
Windows 2025 DATACENTER
Office 2016 Professional PLUS
Procesoare (CPU de ultimă generație): 4-16*
Spațiu stocare (SSD-NVMe): 1TB*
Memorie RAM: 32GB (DDR4/DDR5)*
Securitate SSL, Confidențialitate
IP STATIC și Certificat Digital
Casa de marcat
POS (scanare+etichete produse)
Tipărire la Imprimantă
Semnătura digitală
Număr de firme în SAGA: NELIMITAT
Actualizări programe (SAGA,e-tigris,revisal...)
Backup zilnic FULL
Trafic Nelimitat
Mentenanța inclusă
Instalare: 24 ore
Disponibilitate Serviciu: 365 zile/an
Suport premium-(persoana reală)

PREȚ: 750 RON / lună

Comandă acum


Cost Utilizator suplimentar (al 11-lea) pentru pachetul de 10 Utilizatori este de 75 RON.
* Resursele hardware (CPU, Spațiu, RAM) - se alocă dinamic în funcție de cerințele sistemului, fără costuri suplimentare, până la valorile indicate în oferta de mai sus! Suplimentar dacă se dorește mai multe resurse, se poate comanda astfel:
Procesoare (CPU de ultimă generație) suplimentar = 100 RON (preț final cu toate taxele incluse) / 8 CPU și se poate extinde numărul NELIMITAT!
Spațiul suplimentar = 100 RON (preț final cu toate taxele incluse) / 1TB și se poate extinde capacitatea NELIMITAT!
Hard Disk de tip NVMe pe interfață PCIe 4.0/5.0 - de 12x mai rapide decât SSD obișnuite: 7000MB/s - citire și 5100MB/s scriere - comparativ cu hard disk de tip SSD care au viteze de citire/scriere în jur de 500MB/s!
Pozele de mai jos sunt reale, făcute pe sistemele noastre în laboratorul propriu de cercetare-dezvoltare-testare.

HDD de tip SSD

Viteze scriere/citire
(folosite în trecut pe sistemele noastre)

HDD de tip NVMe

Viteze scriere/citire
(folosite pe sistemele noastre CLOUD până în Noiembrie 2024)

HDD de tip NVMe PRO

Viteze citire/scriere
(folosite din Noiembrie 2024 pe sistemele noastre)
Memoria RAM (DDR4/3200MHz și DDR5/4800MHz) suplimentar = 100 RON (preț final cu toate taxele incluse) / 32GB și se poate extinde capacitatea NELIMITAT!
* Aplicații necesare: SAGA, WinMentor, Nexus, NextUP, NeoManager, 7zip, Java, Adobe Reader, e-tigris, Revisal, TDec, Revisal PLUS, Vertisal, DocRU, 4secunde, expertRPA, DUK Integrator se instalează gratuit! Pentru SAGA, WinMentor, Nexus, NextUP, NeoManager, e-tigris, TDec, Revisal PLUS, Vertisal, DocRU, 4secunde, expertRPA se va utiliza licența clientului obligatoriu!
* Aplicații suplimentare se instalează gratuit la cerea clientului, ATENȚIE - doar aplicații licențiate! Cele fără licențe sunt interzise stocarea, folosirea și/sau distribuirea în CLOUD categoric!
PREȚURILE afișate sunt fără TVA pe baza unui abonament lunar, cu contract pe o perioadă de 2 ani!
Un utilizator poate lucra în CLOUD de pe un număr nelimitat de echipamente (Laptop, Desktop PC, Telefon mobil, Tableta), cu condiția să achiziționeze licențe SAGA pentru fiecare stație de lucru, astfel că fiecare utilizator poate lucra și de acasă și de la birou și din alte locații preferate (dar nu în același timp), de pe echipamente diferite, fără a fi nevoie de crearea de noi utilizatori.

NOU - 1 Martie 2024 - Disponibil modulul eFactura, ceea ce face posibilă trimiterea automată a facturilor electronice în SPV și direct în programul SAGA sau în programul de contabilitate! Este funcțională și primirea facturilor electronice direct din SPV în SAGA sau programul de contabilitate!
NOU - 1 August 2023 - Disponibil modulul POS, ceea ce face posibilă scanarea produselor direct în CLOUD în programul de contabilitate! Este funcțională și generarea de etichete cod de bare sau cod QR pentru produse!
NOU - 28 Aprilie 2023 - Am deschis al 2-lea DATA ROOM propriu, datorită cererilor tot mai mari ale serviciilor Saga CLOUD, Nexus CLOUD, NextUP CLOUD, WinMentor CLOUD și dorim să mulțumim pe această cale clienților noștri, deoarece ați făcut posibil acest lucru!
NOU - disponibil din aprilie 2020 - Modul de integrare casă de marcat fiscală direct în Cloud. Bonurile tipărite se trimit de la casa de marcat fiscală spre programul de contabilitate Saga din CLOUD!
Cost modul = 50 RON / lună / casă de marcat.
NOU - disponibil din noiembrie 2022 - Semnătura electronică digitală e funcțională în CLOUD, astfel că puteți folosi certificatul digital (token) pentru semnarea tuturor documentelor direct în CLOUD!
Cost GRATUIT de implementare și utilizare pe toată durata colaborării.

DETALII Tehnice

  • Serverele sunt de tip Enterprise, situate în propriile Data Room-uri și folosim cele mai noi generații de servere si tehnologii IT hardware și software din domeniu,
  • Fiecare client primește implicit un spațiu de stocare de 1 TB și o memorie de 16/32GB RAM (funcție de pachetul ales). Spațiul menționat este alocat doar pentru necesitățile clientului, pentru backup se alocă un spațiu suplimentar, de 2x pe 24 servere, necesar pentru salvările zilnice/săptămânale/lunare de date. Numărul de procesoare se alocă profesional, peste necesitățile clienților, conform cerințelor sistemului,
  • Serviciile oferite de firma noastră nu depind de corporații externe (gen Azure, Google Cloud, Amazon sau altele), totul este stocat și asigurat pe serverele proprii,
  • UPTIME-ul contractual este de 99%, dar în realitate pe anii 2017-2023 am avut un uptime de 100% real, monitorizat din exterior nonstop,
  • Energie redundantă - în prezent 2 linii de alimentare cu energie electrică, panouri fotovoltaice si baterii cu o capacitate de peste 1 MWh,
  • Internet redundant - în prezent dispunem de 14 linii redundante de acces la internet pe fibră optică bandă garantată, multiple domenii cu multiple IP STATICE. Liniile sunt configurate atât în mod load balance cât și high availability, astfel că în orice moment dacă un furnizor devine inactiv se comută automat pe ceilalți activi, iar dacă sunt toți activi se încarcă toate cererile în mod egal,
  • Servere de backup multiple utilizând replicare și sincronizare la intervale orare diferite în zile diferite. Această măsură este vitală în cazul criptărilor/virusărilor datelor ca să nu se piardă. Astfel la cel mai negru scenariu existent, putem asigura datele din urmă cu 24 ore cel mult, dacă nu mai recente (asta depinde de momentul declanșării acțiunilor nedorite), pentru orice atac cibernetic de orice natură,
  • Salvarea datelor se face complet (full), nu arhivate, fără backup incremental (înseamnă doar salvarea modificărilor noi apărute), adică toate fișierele sunt salvate exact așa cum se regăsesc în versiunea originală pe serverele clientului, zilnic, în foldere separate sub forma an/lună/zi,
  • Săptămânal sunt efectuate salvări ale întregului sistem de operare pe servere de tip slave, această măsura este necesară atunci când unul sau mai multe servere ale clientului se defectează iremediabil,
  • Toate serverele clienților sunt separate fizic, astfel un client nu poate sub nici o formă accesa datele de pe serverele altui client,
  • Accesul clienților în cloud este criptat, pentru o siguranță sporită, pe bază de user și parolă, plus certificat digital, iar viteza de lucru este maximă chiar dacă conexiunea la internet a clientului este minimă (1MB),
  • Siguranța datelor utilizatorilor se poate face la nivel de folder și/sau aplicații, astfel că un utilizator poate avea propriul folder la care ceilalți utilizatori să nu aibe acces deloc, sau acces doar citire. În mod asemănător si în Saga un colaborator poate avea acces doar la firma lui și nu poate vedea celelalte firme ale clientului sau colaboratorilor săi,
  • Suportul este asigurat de o persoană reală la telefon, prin e-mail, la orice oră. Dacă la telefon nu se răspunde, veți fi sunat în cel mai scurt timp posibil.
Comandă acum